Δενμπορώ να πιστέψω ότι η ΑΕΚ δεν θα πάρει σουπερ χαφάρα και θα στηριχθεί για 50 αγώνες στον Πινέδα που έχει ξεπατωθεί και στον Μάριν που έχει σκαμπανεβάσματα.
Δεν πιστεύω ότι δεν θα πάρουμε ένα καλό σεντερ μπακ.
Δεν πιστεύω ότι ούτε αυτη την χρονιά δεν θα πάρουμε έναν έλληνα παίκτη.
Μη ξεχνάμε η ΑΕΚ έχει το γηραιότερο ρόστερ θα μπορέσει αν όλα πάνε καλά να βγάλει 50-60 αγώνες χωρίς να σκάσει.