Αποτελέσματα Αγώνων


Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι η ΑΕΚ θα στηριχθεί στα δίδυμα Ρότα και Γκεορκγιεφ, Πήλιο και Πενραις για τη νεα χρονιά.
Δενμπορώ να πιστέψω ότι η ΑΕΚ δεν θα πάρει σουπερ χαφάρα και θα στηριχθεί για 50 αγώνες στον Πινέδα που έχει ξεπατωθεί και στον Μάριν που έχει σκαμπανεβάσματα.
Δεν πιστεύω ότι δεν θα πάρουμε ένα καλό σεντερ μπακ.
Δεν πιστεύω ότι ούτε αυτη την χρονιά δεν θα πάρουμε έναν έλληνα παίκτη.
Μη ξεχνάμε η ΑΕΚ έχει το γηραιότερο ρόστερ θα μπορέσει αν όλα πάνε καλά να βγάλει 50-60 αγώνες χωρίς να σκάσει.

ΟΧΙ ΕΠΑΝΑΠΑΥΣΗ

Πολύ φοβάμαι ότι στην ΑΕΚ έχουν επαναπαυθεί στις δάφνες του τελευταίου πρωταθλήματος και θεωρώντας ότι ο στόχος επιτεύχθηκε ξεκίνησαν περιοδείες, παράτες και πολιτικούς λόγους , διαγγέλματα. Αλλά επειδή η ζωή προχωράει με τρελούς ρυθμούς γρήγορα θα ξεχασθεί η  εφετεινή επιτυχία, όπως ξεχάσθηκε των  γαύρων βορρά- νότου το 24, το 25 και το νταμπλ της ομάδας μας το 23. Δυστυχώς τούτη την ώρα επαναλαμβάνονται τα ίδια περίπου που συνέβησαν τον Ιουνιο του23. Περιοδεία του νταμπλ ανά την Ελλάδα, υποσχέσεις του  Μελισσανίδη για την πολιτεία της ΑΕΚ στα Σπάτα και "ελαφριά" ενίσχυση του ρόστερ γιατί και πριν τρία. χρόνια η ομάδα που πήρε το νταμπλ δεν χρειαζόταν σπουδαία ενίσχυση.Απλά μερεμετάκια. Αμ δε;  Αρχίστε να δουλεύετε  με σοβαρότητα τη νέα σεζόν. Σταματείστε τις γιορτές , τους λόγους και ας τελειώσουν  και οι διακοπές. 

Σάββατο 13 Ιουνίου 2026

ΜΕΛΑΓΧΟΛΕΙΣ

Βλέποντας την" σάρα και την μάρα" των εθνικών ομάδων που αγωνίζονται στου μουντιάλ, αντιλαμβάνεσαι και μελαγχολείς για την εθνική μας ομάδα, για τον Γκαγκάτση και την ΕΠΟ του και φυσικά για τον αποτυχημένο Γιοβάνοβιτς και τους κομματικούς συν αυτώ...

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ

Το περίμενα γι αυτό και δεν θεώρησα κάτι σημαντικό την επέκταη συμβολαίου του Νίκολιτς. Το έχουμε δει πολλές φορές, όταν οι παράγοντες και ο κόσμος τους θεωρούν σούπερ πετυχημένους. Το έχουμε δει στους γαύρους με τον Μεντιλίμπαρ, Μαρτίνες,Μίτσελ,στον παοκ με Λουτσέσκου ,στην ΑΕΚ  με τους αλήστου μνήμης Καρέρα, Γιαννίκη, τον Αλμέιδα και τώρα με τον Νίκολιτς. Και επειδή τώρα στην ΑΕΚ περνάμε στιγμές που επαναλαμβάνεται το 2023, περιμένουμε να δούμε τι θα κάνει τη νέα χρονιά ο Νίκολιτς. Γιατί όλοι το 23 αποθέωναν τον Αλμέιδα που πήρε και ντάμπλ και έφυγε λοιδορούμενος ως τρελός και αλκοολικός.

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Τα πρώτα παιγνίδια στο Μουντιάλ ήδη κούρασαν. Κάκιστο ποδόσφαιρο από μέτριες ομάδες. Εχουμε δει πιο καλύτερα παιγνίδια ακόμη και στον ελλαδικό χώρο. Περιμένουμε πως και τι να προχωρήσουν οι γύροι για να δούμε καλυτερα παιγνίδια από καλύτερες ομάδες. Πολύ κακή απόφαση επιλογή να συμμετέχουν 48 ομάδες από την Φίφα σκεφθείτε το 2030 στα 100 χρόνια της διοργάνωσης που θέλουν παρουσία 64ή 60 ομάδων τι βαρετό θα είναι το Μουντιάλ, που θα διεξαχθεί σε 5 διηπειρωτικές χώρες.

ΕΥΤΥΧΩΣ

Ευτυχώς που η ΑΕΚ πήρε το πρωτάθλημα στο ποδόσφαιρο και ο Παναθηναικός στο βόλει, γιατί με τους τίτλους που πήραν φέτος οι γαύροι, θα μας ζάλιζαν τα ούμπαλα για την υπερομάδα της Ευρώπης. Ευτυχώς που υπήρχε η ΑΕΚΑΡΑ...

ΘΑΓΙΝΕΙ ΣΗΡΙΑΛ

Αν η διαφορά ΑΕΚ Πινέδα είναι 300.000€ τότε θα είναι μεγάλη βλακεία η ΑΕΚ  να μην την καλύψει. Ακόμη και 500.000 πάλι μπορεί να την καλύψει ο κ Ηλιόπουλος. Φοβάμαι ότι το όνομα Πινέδα θα γίνει σήριαλ γι αυτό τον χρόνο. Και φοβάμαι ότι εκτός των μεξικανικών ομάδων στο παιγνίδι θα μπουν και οι γαύροι και οι βάζελοι που έχουν καλό μοντέλο.