Αποτελέσματα Αγώνων


Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ

Βλέποντας τα όσα συμβαίνουν στον βάζελο ,οικονομική καταστροφή , θέμα γηπέδου κλπ , μας έρχεται  στο νου και η δική μας ομάδα. Τα ίδια περίπου συμβαίνουν, όπως και στον ΠΑΟΚ κλπ. Ολα αυτά είναι αποτέλεσμα των διαφόρων διαχειριστών. Οι εκάστοτε μέτοχοι των ΠΑΕ κουρασμένοι και φοβούμενοι να αντιμετωπίσουν τον κόσμο παρέδιδαν κατά καιρούς την διοίκηση της ομάδας στους διαχειριστές και αυτοί (οι μέτοχοι) ούτε στο γήπεδο εμφανίζονταν.  Τα αποτελέσματα γνωστά, καταστροφικά. Αντίθετα στον  Γαύρο που την διοίκηση την είχαν αυτοί που έβαζαν τα χρήματα( Κόκκαλης-Μαρινάκης) και δεν τοποθέτησαν ποτέ διαχειριστές  ζουν  και ζούσαν μέσα στις επιτυχίες, όπως και αν τις κατέκτησαν.
Το αναφέρουμε , αυτό γιατί σε λίγο καιρό η ΑΕΚ θα έχει άλλο διαχειριστή, κάτι που γίνεται συνέχεια από το 1996-7. Αποτέλεσμα να έχουμε πάλι μια από τα ίδια.