Ο κ Κωνσταντίνος Μαρινάκης είναι διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας καλλυντικών ORIFLAME HELLAS, θυγατρικής της ORIFLAME Σουηδίας. Είναι στην πραγματικότητα ένας ακριβοπληρωμένος έμμισθος μάνατζερ, που απλά μπορεί να βοηθήσει τον Ντέμη και την ΑΕΚ , αλλά όχι να σηκώσει το οικονομικό της βάρος.Δηλαδή κάτι σαν " Νάσος Θανόπουλος... " . Με τον Ντέμη Νικολαίδη συνδέθηκε μέσω της Δέσποινας Βανδή.
Οπως ο ίδιος ο κ Μαρινάκης είχε δηλώσει στα διάφορα γυναικεία περιοδικά:
" Η Δέσποινα Βανδή ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία της εταιρείας μας. Πέρα από μία αδιαμφισβήτητα όμορφη γυναίκα, είναι μητέρα, σύζυγος, επαγγελματίας και επιτυχημένη καλλιτέχνης με ιδιαίτερες κοινωνικές ευαισθησίες. Μία εταιρεία που υπηρετεί την ομορφιά και την ευκαιρία να κάνουν οι άνθρωποι τα όνειρα τους πραγματικότητα δεν θα μπορούσε παρά να συνεργαστεί με μία όμορφη, λαμπερή και επιτυχημένη προσωπικότητα.
Από την πλευρά της, η Δέσποινα πιστεύω ότι βλέπει σε εμάς μια εταιρεία που διαθέτει ποιοτικά και φυσικά προϊόντα με σεβασμό στη φύση και την κοινωνία, ενώ εκτιμάει πολύ τις ευκαιρίες εξέλιξης και καριέρας που δίνουμε στα μέλη του δικτύου μας καθώς και η ίδια είναι άψογη επαγγελματίας.
Το 2011 η εταιρεία, με βασικό πρόσωπο τη Δέσποινα, πραγματοποίησε μία πολύ επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια στα μέσα επικοινωνίας που μαζί με την ποιότητα των προϊόντων μας και τη δυναμική των μελών μας, μάς έφερε στη 2η θέση σε brand awareness στην Ελλάδα, πράγμα που μας κάνει πολύ υπερήφανους και μας προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο χώρο των καλλυντικών."
Μακάρι να υπάρξουν άνθρωποι που θα ενδιαφερθούν για την ΑΕΚ , αλλά όχι με όραμα τριετίας.
Οπως ο ίδιος ο κ Μαρινάκης είχε δηλώσει στα διάφορα γυναικεία περιοδικά:
" Η Δέσποινα Βανδή ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία της εταιρείας μας. Πέρα από μία αδιαμφισβήτητα όμορφη γυναίκα, είναι μητέρα, σύζυγος, επαγγελματίας και επιτυχημένη καλλιτέχνης με ιδιαίτερες κοινωνικές ευαισθησίες. Μία εταιρεία που υπηρετεί την ομορφιά και την ευκαιρία να κάνουν οι άνθρωποι τα όνειρα τους πραγματικότητα δεν θα μπορούσε παρά να συνεργαστεί με μία όμορφη, λαμπερή και επιτυχημένη προσωπικότητα.
Από την πλευρά της, η Δέσποινα πιστεύω ότι βλέπει σε εμάς μια εταιρεία που διαθέτει ποιοτικά και φυσικά προϊόντα με σεβασμό στη φύση και την κοινωνία, ενώ εκτιμάει πολύ τις ευκαιρίες εξέλιξης και καριέρας που δίνουμε στα μέλη του δικτύου μας καθώς και η ίδια είναι άψογη επαγγελματίας.
Το 2011 η εταιρεία, με βασικό πρόσωπο τη Δέσποινα, πραγματοποίησε μία πολύ επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια στα μέσα επικοινωνίας που μαζί με την ποιότητα των προϊόντων μας και τη δυναμική των μελών μας, μάς έφερε στη 2η θέση σε brand awareness στην Ελλάδα, πράγμα που μας κάνει πολύ υπερήφανους και μας προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο χώρο των καλλυντικών."
Μακάρι να υπάρξουν άνθρωποι που θα ενδιαφερθούν για την ΑΕΚ , αλλά όχι με όραμα τριετίας.