Σίγουρα αύριο θα είναι μια νέα ημέρα για την Ελλάδα. Η οργή και ο θυμός ψήφισαν για όσα μας έκαναν αυτά τα δύο χρόνια. Επειδή απαγορεύονται οι δημοσκοπήσεις και οι ανακοινώσεις των εξωτερικών ψηφοφοριών των εταιρειών να βγαίνουν στη δημοσιότητα , τα δημοσιογραφικά γραφεία της διαπλοκής και του μνημονίου έχουν παγώσει. Γιατί αυτοί τα έχουν στα χέρια τους τα λεγόμενα e p και ως εκτιμήσεις στα blog , twitter , facebook δίνουν ότι Τσίπρας , Καμμένος σαρώνουν, ενώ και η φασίζουσα δεξιά βρίσκει τρόπο... Αντίθετα τα δύο κόμματα εξουσίας τιμωρούνται και το ένα μάλιστα με τραγικό τρόπο