Η αλτσχάιμερ έχει ο Φερέιρα και δεν θυμάται τί είδε στο παιγνίδι χθες ή πουλάει τρέλα. Τώρα πω ς είδε ότι ο Παναθηναικός ήταν καλύτερος κανείς δεν ξέρει. Σημασία ότι όπου βρήκαμε φέτος τους βάζελους τους κάναμε ρόμπα. Η ΑΕΚ είχε πανέμορφα γκολ , δοκάρι, πέναλτι που δεν της δόθηκε , σούτ φάουλ. Καλό στήσιμο, πάθος για νίκη. Τι άλλο να κάνει. Τον καταλαβαίνουμε πρέπει να υπερασπισθεί την δουλειά του.