Θα πρέπει να είναι αρκετά προσεκτικοί οι άνθρωποι της ΑΕΚ στα συμβόλαια που θα κάνουν με όποιον προπονητή αποφασίσουν να συνεργαστούν - ιδιαίτερα αν είναι αυτός από το εξωτερικό..Από τον Γενάρη του 2008 η ΑΕΚ έχει πληρώσει για αποζημιώσεις προπονητών ( Φερέρ, Δώνη, Μπάγεβιτς, Χιμένεθ και διαφόρων συνεργατών) περίπου 6.000.000 € !!! Τόσο η επιλογή , όσο και το θέμα των ρητρών- αποζημιώσεων είναι θέμα ζωής ή θανάτου για την ΑΕΚ. Και απαιτείται ευθύνη και συνευθύνη. Δεν μπορεί επειδή ο κάθε παράγοντας θέλει να κάνει τον σπουδαίο και τον αναμορφωτή της ΑΕΚ να υπογράφει συμβόλαια με περίεργους όρους εις υγειά των επόμενων....