Απέτυχε λέει το πρόγραμμα των σαπόρτερ, ένα χρόνο μετά. Το φωνάζαμε , είχε μαλλιάσει το στόμα μας και το πληκτρολόγιο. Ηταν καταδικασμένο να αποτύχει , όπως θα αποτύχει η λέσχη των βάζελων. η νοοτροπία στην Ελλάδα είναι διαφορετική από την Ισπανία ή άλλη ευρωπαική χώρα. Ο μέσος ελληνας φίλος μιας ομάδας δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πληρώνει πολλά ποσά. Αλλά δεν είναι αυτό. Το κυριότερο θέλει να ξέρει σε ποια πρόσωπα δίνει τα χρήματά του να τα διαχειρισθούν. Το να βγαίνει και να του ζητάει χρήματα ο Αδαμίδης , ο Κασνακίδης , αλλά και ο Τροχανάς με πλάνο ολίγων ημερών είναι σίγουρο ότι δεν θα τους εμπιστευτεί και το εγχείρημα θα αποτύχει. Οι άνθρωποι που κατά καιρούς διοικούν την ΑΕΚ είναι αφερέγγυοι, ανύπαρκτοι και κοιτάζουν την προσωπική τους προβολή για να αναδειχθούν κοινωνικά και οικονομικά .( πόσοι πέρασαν από την ΑΕΚ και έφυγαν με φουσκωμένες τις τσέπες από τις αποζημιώσεις και όχι μόνο;)
Και πάρτε ένα ακόμη παράδειγμα γιατί ήταν καταδικασμένο να αποτύχει όλο αυτό το πλάνο. Του γαύρου...: Απέτυχε παταγωδώς το εγχείρημα του ολυμπιακού και του Κόκκαλη, που διαφημίσθηκε, πλασαρίστηκε σε ελλάδα και όλο τον κόσμο. Με τον γυιό του ίδιου του Κόκκαλη να γυρνάει όλη την χώρα και να πηγαίνει από Γερμανία, ΗΠΑ μέχρι Αυστραλία. Και σε μια εποχή το2003, 2004,2005 που χρήματα υπήρχαν.
Στην ΑΕΚ ακόμη χρωστάνε σε οπαδούς μετοχές που πλήρωσαν το 1994 για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου!!! Μετά από την περίφημη σώου - συνέντευξη του Μελισσανίδη στο Χίλτον που εμφάνισε όλη την ποδοσφαιρική ομάδα εκείνης της εποχής (συνοδευόμενη από μανεκέν) να ανεβαίνει στο πάνελ και να αγοράζει μετοχές!!! ( να μη τα ξεχνάμε).
Και ένα απλό ερώτημα: Αυτοί οι τωρινοί υπάλληλοι της ΠΑΕ που είναι έξι μήνες απλήρωτοι τους υποχρέωσαν πέρυσι να γραφτούν στους σαπόρτερς δίνοντας ένα διακοσάρι από το μισθό τους, θα έχουν κανένα προνόμιο φέτος; Δηλαδή ποιό; Να πληρωθούν την εργασία τους. Το αυτονόητο δηλαδή...
Και πάρτε ένα ακόμη παράδειγμα γιατί ήταν καταδικασμένο να αποτύχει όλο αυτό το πλάνο. Του γαύρου...: Απέτυχε παταγωδώς το εγχείρημα του ολυμπιακού και του Κόκκαλη, που διαφημίσθηκε, πλασαρίστηκε σε ελλάδα και όλο τον κόσμο. Με τον γυιό του ίδιου του Κόκκαλη να γυρνάει όλη την χώρα και να πηγαίνει από Γερμανία, ΗΠΑ μέχρι Αυστραλία. Και σε μια εποχή το2003, 2004,2005 που χρήματα υπήρχαν.
Στην ΑΕΚ ακόμη χρωστάνε σε οπαδούς μετοχές που πλήρωσαν το 1994 για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου!!! Μετά από την περίφημη σώου - συνέντευξη του Μελισσανίδη στο Χίλτον που εμφάνισε όλη την ποδοσφαιρική ομάδα εκείνης της εποχής (συνοδευόμενη από μανεκέν) να ανεβαίνει στο πάνελ και να αγοράζει μετοχές!!! ( να μη τα ξεχνάμε).
Και ένα απλό ερώτημα: Αυτοί οι τωρινοί υπάλληλοι της ΠΑΕ που είναι έξι μήνες απλήρωτοι τους υποχρέωσαν πέρυσι να γραφτούν στους σαπόρτερς δίνοντας ένα διακοσάρι από το μισθό τους, θα έχουν κανένα προνόμιο φέτος; Δηλαδή ποιό; Να πληρωθούν την εργασία τους. Το αυτονόητο δηλαδή...