Τελικά ευτυχώς που δεν την πάτησε η ΑΕΚ με τους Μπλάνκο και Σκόκο. Φαντασθείτε κάποιοι δημοσιογράφοι τι συμφέροντα μάνατζερ εξυπηρετούσαν που επι καθημερινής βάσεως πρώτο θέμα ήταν οι δύο φιλότιμοι , απλά καλοί ποδοσφαιριστές , όχι όμως όπως θα ήθελαν να τους παρουσιάσουν. απόδειξη ο Μπλάνκο βολοδέρνει και δεν έχει από καμιά ευρωπαική ομάδα προκοπής πρόταση , αλλά και ο Σκόκο. Γεγονός που αναγκάσθηκε να επιστρέψει στην πατρίδα και να παίξει ως δανεικός. Ασε τους Εντίνιο και Αλβες που χάθηκαν μια δια παντός , αλλά ήθελαν να έχουν λόγο και να κατηγορύν και τους πάντες μέσα στην ομάδα.