Αποτελέσματα Αγώνων


Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

ΤΕΛΙΚΑ

Τελικά και αυτη η χρονιά πήγε χαμένη για την  ομάδα΄μας στο ποδόσφαιρο , έτσι όπως εξελίσσεται. Τόσο καιρό έχουμε γράψει τις όποιες αιτίες που έφεραν αυτή την εικόνα. ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΜΕ
Παρά την προσπάθεια που έκανα για μια επικοινωνία και βλέποντας την ΑΕΚ από τα πειρατικά site, batmanstream  κλπ δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα
Δυστυχώς η επαγγελματική μου πορεία    στον κόσμο της Κεντρικής Αμερικής  και γενικότερα του εκεί χώρου δεν μου επιτρέπουν να ασχολούμαι πολύ με την αγαπημένη μου ομάδα και έτσι μου είναι δύσκολο να αντιλαμβάνομαι κάποια πράγματα. Πότε στο Παναμά , πότε στο Πουέρτο Ρίκο ,  πότε στη Φλόριδα, πότε στη Τζαμάικα με δυσκολεύουν πολύ να έχω συχνή επικοινωνία. Θα γράφω όποτε και όταν μπορώ. Πάντως στην άλλη πλευρά του κόσμου υπάρχουν πολλοί Ελληνες που κάνουν επιχειρηματικά θαύματα και αυτό είναι καλό. Ελπίζω  νά είμαστε καλά το Πάσχα να βρίσκομαι στην Αθήνα και να βλέπω πιο κοντά τα θέματα της ΑΕΚ. Μετά θα ξαναφύγω , θα ξαναέλθω κτλπ.  Ενας κύκλος θα γίνεται, γιατί αυτή η δουλειά φέρνει χρήματα που στην Ελλάδα δεν τα βρίσκεις.