Το περίμενα γι αυτό και δεν θεώρησα κάτι σημαντικό την επέκταη συμβολαίου του Νίκολιτς. Το έχουμε δει πολλές φορές, όταν οι παράγοντες και ο κόσμος τους θεωρούν σούπερ πετυχημένους. Το έχουμε δει στους γαύρους με τον Μεντιλίμπαρ, Μαρτίνες,Μίτσελ,στον παοκ με Λουτσέσκου ,στην ΑΕΚ με τους αλήστου μνήμης Καρέρα, Γιαννίκη, τον Αλμέιδα και τώρα με τον Νίκολιτς. Και επειδή τώρα στην ΑΕΚ περνάμε στιγμές που επαναλαμβάνεται το 2023, περιμένουμε να δούμε τι θα κάνει τη νέα χρονιά ο Νίκολιτς. Γιατί όλοι το 23 αποθέωναν τον Αλμέιδα που πήρε και ντάμπλ και έφυγε λοιδορούμενος ως τρελός και αλκοολικός.