Η αλήθεια είναι ότι ο Κωστένογλου τα έχει κάνει σκατά. Για μας έχει μεγάλο μερίδιο της αποτυχίας. Και ήδη μας έχει διαψεύσει οικτρά όταν κάνουμε σύγκριση της πορείας του το 2008 ( βέβαια υπήρχε ένας Ριβάλντο) και της πορείας που έχει κάνει με Αστερα Τριπ, Λάρισα και την φετινή ΑΕΚ. Μας απογοήτευσε. Αλλά θα ήταν αστείο να τον απομάκρυνε η ΑΕΚ στα παιγνίδια των play-off. Θα έφθανε στα όρια του γελοίου η κιτρινόμαυρη διοίκηση αν προχωρούσε σε κάτι τέτοιο, ακόμη και αν το πρότεινε ένας ή κάποιοι. Το πικρό ποτήρι θα πρέπει να το πιουν όλοι μέχρι πάτο.... Πάει και τελείωσε...