Αποτελέσματα Αγώνων


Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

ΠΕΡΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Δηλαδή αν η ΑΕΚ χάσει στην Τούμπα ή φέρει ισοπαλία πιστεύει κανείς από την τωρινή διοίκηση ότι οι φίλοι της κιτρινόμαυρης ομάδας θα τρέξουν να πάρουν πακέτο  τριών αγώνων εντός έδρας; Να δούνε τι; Αντίθετα τα μεμονωμένα εισιτήρια ίσως είναι καλύτερη λύση. Αν και για όλα καλό θα είναι να περιμένουμε το αποτέλεσμα  της 2ας  Μαίου. Αν είναι ευνοικό , τότε ίσως  η διοίκηση να έχει δίκιο , αν όχι;....
Το θέμα είναι να μπορέσει να σφραγίσει εισιτήρια η ΑΕΚ  για να μην έχουμε τις ίδιες καταστάσεις του περασμένου Μαρτίου. Ο χρόνος πιέζει...