Με ουισκάκι και ξηροκάρπι, με σαμπάνια και γλώσσα ταρτάρ και εγώ έχω βρει πολλές λύσεις με την φαντασία μου. Αραγε τι λύσεις μπορούν να βρεθούν και να συζητηθούν βλέποντας οι εφοπλιστές να περνούν δίπλα τους πιπινάκια πολυτελείας... Ετσι αρκούνται απλά σε συζητήσεις, ευχολόγια και στενοχώρια για εδώ που έφθασε η ΑΕΚ. Οπως θα μίλησαν για την γενική οικονομική κατάσταση , θα μίλησαν και για την ΑΕΚ.
Για να είμαστε σοβαροί αν ήθελαν να βρουν λύσεις ή καλύτερα αν μπορούσαν να βρουν λύσεις θα το είχαν κάνει.... Όλοι τους είναι από το ίδιο συνάφι. Βρίσκονται εύκολα. Τα κινητά τους ,τα έχουν ανα -μετάξυ και έτσι θα μπορούσαν να είχαν βρεθεί από καιρό να συζητήσουν, αλλά τι να πουν. Να βάζουν χρήματα σε ένα βαρέλι που δεν σταματάει να τους ζητάει;
Αυτά περί συναντήσεων και αγωνίας που σας παρουσιάζουν οι φυλλάδες είναι για τις εντυπώσεις του πρωτοσέλιδου.
Να πούμε και κάτι άλλο. Αν οι μέτοχοι πρώην , νυν και αμέτοχοι είχαν την δυνατότητα να βοηθήσουν, θα είχαν αφήσει την ΑΕΚ να τιμωρηθεί;Δεν θα είχαν βοηθήσει; Ομως τα 15-20 εκατομμύρια που θέλει η ΑΕΚ για τον επόμενο ενάμιση χρόνο είναι και γι αυτούς πολλά...
Για να είμαστε σοβαροί αν ήθελαν να βρουν λύσεις ή καλύτερα αν μπορούσαν να βρουν λύσεις θα το είχαν κάνει.... Όλοι τους είναι από το ίδιο συνάφι. Βρίσκονται εύκολα. Τα κινητά τους ,τα έχουν ανα -μετάξυ και έτσι θα μπορούσαν να είχαν βρεθεί από καιρό να συζητήσουν, αλλά τι να πουν. Να βάζουν χρήματα σε ένα βαρέλι που δεν σταματάει να τους ζητάει;
Αυτά περί συναντήσεων και αγωνίας που σας παρουσιάζουν οι φυλλάδες είναι για τις εντυπώσεις του πρωτοσέλιδου.
Να πούμε και κάτι άλλο. Αν οι μέτοχοι πρώην , νυν και αμέτοχοι είχαν την δυνατότητα να βοηθήσουν, θα είχαν αφήσει την ΑΕΚ να τιμωρηθεί;Δεν θα είχαν βοηθήσει; Ομως τα 15-20 εκατομμύρια που θέλει η ΑΕΚ για τον επόμενο ενάμιση χρόνο είναι και γι αυτούς πολλά...