Τι αγωνία και αυτή για τους ρεπόρτερ της ΑΕΚ. Ψάχνουν τις δεξιώσεις που γίνονται μήπως και βγάλουν είδηση. Την Πέμπτη στο Balu σκεφθείτε τι έχει να γίνει που ο Τίγρης έχει καλέσει και ρεπόρτερ της ΑΕΚ. Θα κρέμονται από τα αντίδια του, θα τους πει καμία ψιλομάγκικη έκφραση για να μη πούμε τίποτα άλλο και αυτοί θα το κάνουν θεματάρα. ωχ, Ωχ... Και δεν θα έχουν φέτος την δυνατότητα να ψιλομπανίζουν την Τζούλια μια και πλέον είναι passe....